23.2 C
New York

Infografika #12: Ako ľudia používajú Inbox

Published:

Inbox by Gmail

Určite vašej pozornosti neunikla relatívne nová služba od Gmailu – poštová schránka Inbox. Sú to tri mesiace jej fungovania a už tu máme prvú infografiku.

Do dnešného dňa prišlo už viac ako 100 000 správ so spätnou väzbou od užívateľov, ktorí si Inbox vyskúšali. Táto služba je dostupná zatiaľ iba na pozvánky. Ak ju ešte nemáte a chceli by ste ju vyskúšať, pošlite správu so žiadosťou o pozvánku na adresu inbox@google.com. Keďže je Inbox založený na Gmaile, nemusíte sa báť, že sa vám vytvorí nové mailové konto, všetky správy si nájdete aj v novom prostredí Inboxu.

Ja som o pozvánku požiadal na samom začiatku, prvé dni som ho využíval s nadšením niečoho nového, no keď sa teraz spätne pozriem zisťujem, že už ho v roku 2015 nepoužívam. Ani neviem prečo, jednoducho som ostal na Gmaily a takisto mobilné zariadenie, kde som mal Inbox nainštalovaný som vymenil a na novom už používam len Gmail. Akosi som naň zabudol.

Asi ma moc neoslovil, všetko sa mi tam miešalo medzi sebou a chvíľami som mal v tom chaos, či ide o staré neprečítané správy alebo prišli nové. Možno by som však mal skúsiť druhý pokus a nájsť si k nemu cestu. Rozhodne to vyzerá ako nástroj, pomocou ktorého môžete efektívnejšie organizovať svoje maily (hlavne čo sa týka odsúvania vecí na neskôr a pripomienok – čo som využíval veľmi rád).

Google Inbox by Gmail infographic

// viac sa dozviete na google.com/inbox

Andy Synák
Andy Synák
Freelance fotograf a príležitostný grafik. Hlavne ale blogger, IT fanatic, nadšenec do internetu a marketingu... nedám dopustiť na skvelé autá a silné motorky :]

Related articles

Recent articles

spot_img

Stránka používa súbory cookies. Jej prezeraním súhlasíte s ich používaním. Viac info

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close