Veľmi zaujímavú kampaň vymyslela na toto leto Coca-Cola s názvom „Podeľ sa o radosť„. Namiesto reklamného názvu, budú na etikete najznámejšie mená, prezývky a oslovenia. Som zvedavý, či sa tam nájdem aj ja.
Najobľúbenejší a najznámejší
Tieto dve pomenovania si zaslúži práve nealkoholický nápoj Coca-Cola a možno aj práve preto si dovolí vypustiť svoje logo úplne z etikety. Namiesto neho budú na ňom už od mája mená a oslovenia. Zmení sa to na všetkých druhoch (teda aj light a zero). Kampaň by mala najviac smerovať k ľudom vo veku od 13-30 rokov.
V Európe ide o prvú a celosvetovo najväčšiu personalizovanú produktovú kampaň v histórii.
Krstné mená budú len na 0,5 litrových fľašiach. Na ostatných baleniach (1L, 1,5L, 2L) budú rozmanité oslovenia a prezývky typu miláčik, rocker, kamoš a podobne.
Podeľ sa o radosť! má povzbudiť slovenských spotrebiteľov, aby si ešte viac užívali chvíle strávené s priateľmi a rodinou. Kampaň bude sprevádzaná novou digitálnou platformou podelsaoradost.com, kde si užívatelia budú môcť pomenovať virtuálnu plechovku Coca-Cola. Nájdete tam informácie o kampani, ale aj prehľad plánovaných sprievodných akcií, ktoré sa budú na Slovensku konať. Priestor bude aj pre záznamy „zážitkov“, o ktoré sa spotrebitelia podelia so svetom.
Na Slovensku kampaň podporia rozsiahle marketingové aktivity, TV reklama, outdoorová kampaň, online podpora a sprievodné akcie. V priebehu nich budete môcť získať od hostesiek osobnú personalizovanú plechovku Coca-Cola s menom, ktoré si sami navrhnete.
Coca-Cola robí pekné kampane
Vždy má príjemnú hudbu, zábery a vyžaruje z reklám pokoj. Máte ten pocit aj vy? Možno aj práve preto, som ju aj na tomto blogu spomenul už viackrát.