Zaregistrovali ste v komerčných prestávkach na našich otravných televíziách novú reklamu Škoda Fabia vRS? Ja áno a ako jedna z malého množstva reklám ma potešila. Páčila sa určite aj v Británii na prestížnej ankete British Arrows, kde získala druhé miesto. V konkurencii bolo ďalších 16 reklám. O víťazovi, ale hlavne o reklame na Škodovku vám poviem niečo viac.
Prvé miesto získala reklama Beauty and the Beast na nadupanú športovú Audinku R8 Spyder. (video nižšie)
Podme ale k samotnej Fabii vRS. Pamätáte si prvú kampaň Škodovky (Made of Lovely Stuff 2007), kde cukrári vymodelovali zo samých dobrôt celé auto? Teraz urobia niečo podobné až nato, že nepôjde o chutné zákusky, ale technické tvrdé materiály, ktoré sú spracovávané tými najdrsnejšími mechanikmi.
Vraj samotné srdce Fabie vRS, v reklame zobrazené z hadov, je ostré a neradno si s nim zahrávať. Já mám na športové Fabie vlastný názor – neviem, či sa to niekomu páči, ale mne to príde akoby sa malé dieťa hralo na veľkého bitkára :P
Reklama je vyrobená v dvoch verziách s dĺžkou 1/2 minúty a 1 minútou. Okrem reklamy, ktorá beží v televíziách, sa objavila zelená hračka od našich susedov aj v novinách, magazínoch a samozrejme online na sociálnych sieťach. Celý ošial okolo toho trval 12 týždňov – od novembra roku 2010
Autorom reklamy je londýnska agentúra Fallon s režisérom Nickom Gordonom a riaditeľmi Chrisom Bovillom a Johnom Allisonom. Názov vybrali celkom vkusný, samozrejme v duchu celej reklamy – Made of Meaner Stuff (vyrobené zo zlých vecí). Aj keď sa bojím, že tento slogan sa vyplní, no v opačnom zmysle slova, ako to mysleli dizajnéri reklamy :)
Škoda Fabia vRS „Made of Meaner Stuff“
Na porovnanie si pozrite aj výhercu súťaže Audi R8 Spyder.