SEO friendly web? V dnešnej dobe žiaden problém. Aj keď sa algoritmus od vyhľadávača Google stále mení, niektoré SEO onpage prvky neustále zostávajú takmer nemenné, aspoň čo sa ich požadovaných vlastností týka. Poďme sa teda spoločne pozrieť na faktory, ktoré hovoria o „Google friendly“ webe a ako takýto web vytvoriť.
Dôležitá je Vaša vízia
Pri tvorbe web stránok a eshopov sa vždy zohľadňuje vízia klienta. Klient alebo zákazník ak chcete, má väčšinou ucelenú predstavu o tom, čo od webu očakáva. Nie je to však len vizuálna stránka veci, ale aj funkčné vlastnosti. Vizuál by mal návštevníka vždy upútať, rozhodne by nemal pôsobiť odpudzujúcim dojmom. Nie vždy sa však dá vizuál skĺbiť aj s funkciami, ale aj so spomenutým SEO.
SEO a tvorba webu
SEO optimalizácia je proces, ktorý skrýva množstvo faktorov ovplyvňujúcich konečný výsledok:
- zvýšenie počtu návštev,
- viac objednávok,
- zákazníkov a podobne.
Pri tvorbe webu sa zameriame predovšetkým na onpage faktory. Medzi tie zaraďujeme najmä dostatok kvalitného a unikátneho textu na webe, ktorý obsahuje aj dostatočný počet relevantných kľúčových slov a fráz.
Okrem toho má každá podstránka svoje meta tagy – title, description či priateľskú url adresu. Všetko by ste mali vypĺňať s ohľadom na kľúčové slová, pre ktoré chcete optimalizovať web a dostať ho na najvyššie priečky vo vyhľadávači.
Väčšina firiem, ktoré majú v popise práce aj frázu ako tvorba www stranok, či tvorba eshopu sa venuje zároveň aj SEO optimalizácií. Nemusíte tak riešiť opäť ďalší subjekt, ktorý by sa staral o rast Vašej návštevnosti a počtu zákazníkov.
Webová prezentácia či internetový obchod sa dnes vo veľkej miere vyrába na mieru. Pre Vás, ako koncových užívateľov, ktorý budú okrem iného web aj spravovať, je dôležitý najmä CMS systém. Bez ohľadu na to, aký systém presne to bude, je nutné ho vedieť ovládať, respektíve sa v ňom „pohybovať“. Narážame na fakt, že úprava obsahu a jeho neustále dopĺňanie napríklad v podobe blogov či iných príspevkov je dnes nevyhnutným aspektom pre úspešnú optimalizáciu pri tak vysokej konkurencií.
PR článok