Azet kúpil inzertný portál Autovia.sk

autobazar foto

Azet kúpil 3. najnavštevovanejšiu inzertnú stránku zameranú na auto-moto – Autovia.sk. K jeho portálom Bazar.sk a Autobazar.sk, tým pribudne ďalší.

Autovia.sk beží už od roku 2001 a dnes ho mesačne navštevuje 280 933 reálnych používateľov zo Slovenska. Portál bol prvou webovou stránkou s auto-moto inzerciou na Slovensku, ktorý ponúkal možnosť kupovať a predávať nové a ojazdené autá, ako aj motorky, náhradné diely, nákladné autá a karavany. Autovia.sk navyše poskytuje rôzne služby, napríklad adresár miestnych predajcov áut, vzory zmlúv, štatistické údaje o vývoji cien konkrétnych modelov áut, ako aj novinky a testy áut.

Jeden veľký nebude

Mysleli ste si, že Autovia skončí a pridruží sa k Autobazar.sk? Nie. Azet využije svoju pozíciu na trhu na ďalší rozvoj značky Autovia.sk s cieľom stať sa silnou platformou pre spotrebiteľov a obchodných partnerov.

„Touto akvizíciou urobila spoločnosť Azet.sk dôležitý strategický krok smerom k budúcemu rozširovaniu svojho on-line portfólia auto-moto inzercie na Slovensku a k posilneniu našej pozície na trhu,“ hovorí generálny riaditeľ spoločnosti Azet.sk Milan Dubec.

Ja som si najviac zvykol na Autobazar.eu, ktorý navštevujem najčastejšie, keď potrebujem pozrieť nejaké autá. Využívam ho skôr teda ako katalóg, nie ako inzertný portál. Uvidíme, či sa niečo zmení na stránke Autovia, alebo reorganizácia z vonku nebude viditeľná a stránka ostane bez zmeny.